גם לכם נמאס מהזלזול של חברות התחבורה הציבורית? \\ שטח צרכני

אתר קול חי 4 Comment on גם לכם נמאס מהזלזול של חברות התחבורה הציבורית? \\ שטח צרכני

בפינת 'פניות הציבור' בתוכנית 'שטח צרכני' בהגשת צבי טסלר, התייחסו היום לתחבורה הציבורית. אחד המאזינים עלה לשידור ושיתף בזלזול המחפיר של חברות האוטובוסים בציבור הנוסעים, על נסיעות שמתאחרות ולעיתים בכלל לא יוצאות. מהצד השני הגיב בכיר במיזם 'תחבורה בדרך שלנו'. האזינו

תמונת אילוסטרציה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפינת 'פניות הציבור' בתוכנית 'שטח צרכני' בהגשת צבי טסלר, התייחסו היום לתחבורה הציבורית. אחד המאזינים, ישראל מבני ברק, עלה לשידור ושיתף בנסיעתו הקבועה מבני ברק לאור יהודה. ישראל סיפר על הזלזול המחפיר של חברת האוטובוסים בציבור הנוסעים, על נסיעות שמתאחרות ולעיתים בכלל לא יוצאות.

המגיש צבי טסלר הקריא את תגובת חברת 'קווים': "בעקבות המחסור החמור בנהגים בישראל, עבודות תשתית מרובות וגודשי תנועה, נוצרת האטה ואי סדירות בהפעלת ומהירות הנסיעה של קווים רבים, במיוחד במרכז בארץ. החברה עושה ותעשה כל שלאל ידה כדי להתמודד בנסיבות אלה שאינן בשליטתה. פניותיו השונות של הנוסע למוקד שירות הלקוחות טופלו באופן פרטני".

במקומו של המאזין עלה מקס מורוגובסקי, מנהל מדיניות במיזם 'תחבורה בדרך שלנו', שהגיב לחברת קווים שגילגלה את האחריות למשרד התחבורה: "זה לא סוד שחסרים נהגים בארץ, ויש שורה של פעולות שצריכות להיעשות בעניין. החל בשכר הנהגים, עבור בפיקוח וענישת נהגים סוררים ולא מקצועיים, וכלה בתגמול הנהגים המקצועיים".

האזינו



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    אני מתגורר באיזור אונו (קווים) ב4 החודשים האחרונים תיעדתי כ70 נסיעות ללא שילוט (הנהג מסיר את השילוט ולא אוסף נוסעים כלל) כ40 נהגים שונים!!
    קווים -צרצרים
    רגב – צרצרים
    משרד התחבורה -צרצרים

  2. 3

    הבעיה המרכזית היא היעדר מנגנון פיקוח יעיל של משרד התחבורה על הנהגים/החברות

  3. 2

    סכנה בעיות עם האוטובוסים

  4. 1

    רוב הנהגים ערבים. ומתנהגים כמו ערבים.